Usein Kysytyt Kysymykset

Miksi osa tuotekuvauksista on englanniksi?

Tuotetiedot tulevat suoraan valmistajilta ja ne ovat englanniksi. Pyrimme kääntämään tuotekuvauksia mahdollisuuksien mukaan suomeksi, mutta valikoimassamme on tuhansia tuotteita ja uusia tulee viikottain, joten työmäärä on melkoinen ja tästä syystä osa tiedoista tulee olemaan aina etenkin uusimpien tuotteiden kohdalla englanniksi. Suoraan valmistajilta tuleva data myös vähentää virheitä tuotetiedoissa, kuten mitoissa jne.

Tuotteen hinta on muuttunut, saanko sen vanhaan hintaan?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Tuotteiden hinnat vaihtelevat ja niitä päivitetään lähes päivittäin. Tästä syystä kannattaa tehdä tilaus silloin kun hinta tuntuu olevan kohdallaan – ja useimmiten se on melko varmasti Suomen edullisin. Tietenkin jos olet maksanut tilauksen, hinta on se mikä se tilaus ja maksuhetkellä oli.

Miksi kannattaa rekisteröidä oma tili?

Koska sitä kautta pystyt seuraamaan helpoiten tilauksen etenemistä, löydät sieltä myös tilaukseesi liittyvät viestit ja seurantatunnuksen yms. hyödyllistä. Takuuasioissa, sitä kautta näet myös helposti koska tuote on ostettu, eli onko takuu edelleen voimassa.

Voinko maksaa suoraa pankkitilille?

Kyllä voit, valitse maksutavaksi “tilisiirto” niin saat heti tilauksen tehtyäsi ruudulle tilinumeromme, jonne voit maksaa tilauksen verkkopankistasi. Maksa tilaus ennen kuin poistut sivulta, jolla saajan tilitiedot näkyvät tai kopioi ne tilausnumeron kanssa itsellesi talteen. Maksulla ei ole varsinaista viitenumeroa, merkitse maksun lisätiedot kohtaan tilausnumero. Huomioi, että maksun näkyminen meillä voi kestää kaksi pankkipäivää.

Koska tilaukseni lähetetään?

Tilaus lähetetään samana arkipäivänä kun maksu näkyy meillä. Korttimaksut näkyvät heti. Tilisiirrot pankista riippuen joko heti tai viimeistään kahden arkipäivän kuluessa.

Saanko toimituksen pakettiautomaattiin?

Toimitamme ainoastaan DHL Express kuriiripalvelun kautta.

Saanko toimituksen jollakin muulla tavalla?

Toimitamme tilauksia ainoastaan DHL Express kuriiripalvelun kautta.

Miten saan tiedon saapuvasta lähetyksestä?

Kun olemme lähettäneet tilauksen, lähetämme saman tien lähetyksen seurantatunnuksen, jolla näet missä kohtaa kuljetus on menossa.

Mistä tiedän onnistuiko tilaukseni?

Saat välittömästi tilauksen tehtyäsi tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos sitä ei tullut, katso roskaposti / spam -kansiosta! Jos ei löydy sieltäkään, lähetä viesti tai soita! Suosittelemme rekisteröimään oman tilin, koska sitä kautta pystyt helpoiten seuraamaan tilauksesi etenemistä vaihe vaiheelta.

Ostoskori ja kassa-sivuilla on mahdollisuus ale-kupongin käyttöön, mistä niitä saa?

Tilaa uutiskirjeemme, lähetämme sen vain noin kerran kuussa, ja sieltä saat myös alekoodimme sekä tietoa uutuuksista yms.

Tuotteen kohdalla lukee “VARASTO LOPPU”, mutta tilasin juuri kyseisen tuotteen, eikä varasto ollut silloin loppu. Koska saan sen?

Varastosaldomme on reaaliaikainen, jos sait lisättyä tuotteen ostoskoriin ja tehtyä tilauksen, tuotetta oli sillä hetkellä varastossa vain tuo yksi kappale, joka on nyt varattuna sinun tilaukseesi ja tästä syystä tuote ei ole enää tilattavissa.

Tuotteen kohdalla lukee “VARASTO LOPPU”, saatteko ko tuotetta lisää ja koska?

Varastoomme tulee toimituksia päivittän, joten kannattaa tarkistaa tilanne muutaman päivän kuluttua uudelleen. Koska varastosaldomme ovat reaaliaikaisia, tuotteet tulevat saataville vasta kun ne ovat omassa varastossamme. Jos haluat tietää arvioidun saapumisajan jollekkin tietylle tuotteelle, voit tiedustella sitä asiakaspalvelustamme! Tuotteet ovat kuitenkin tilattavissa vasta kun ne ovat varastossamme, emme ota vastaan ennakkotilauksia.

Tuotteen kohdalla lukee “VAIN 1 VARASTOSSA”, mitä se tarkoittaa?

Juuri sitä, tuotetta on sillä hetkellä vain tuo yksi kappale omassa varastossamme. Jos haluat sen, niin tilaa ennen kuin joku muu ehtii.

Voinko tulla noutamaan tilaukseni jostakin?

Valitettavasti tilauksen noutaminen ei ole mahdollista.

Toimitatteko myös Suomen ulkopuolelle?

Toimitamme ainoastaan Suomeen.

Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluun?

Lähetä viesti tai sähköpostiu asiakaspalveluun. Vastaamme mahdollisimman nopeasti viesteihin. Mikäli et saa vastausta vuorokauden kuluessa, kannattaa tarkistaa onko viesti päätynyt roskapostin joukkoon. Tilauksen etenemistä voit seurata helpoiten oma tili sivun kautta. Voit myös soittaa. Vastaamme mahdollisuuksien mukaan aukioloaikoina, jotka näet sivun alalaidasta. Lomien ja pyhien ajan asiakaspalvelumme on suljettu ja näistä voi aiheutua myös toimitusviiveitä.

Onko verkkokauppa turvallinen?

Verkkokaupasta ostaminen on turvallista ja voit vaikuttaa siihen myös valitsemallasi maksutavalla. Kaikista turvallisin maksutapa on “Tilisiirto”, jos maksat tilauksen omasta verkkopankistasi suoraan tilillemme, niin kellään ei ole mahdollisuutta väärinkäyttää maksutietojasi, koska teet maksun itse erikseen verkkopankin kautta, eikä maksua ole käsittelemässä kolmansia osapuolia. Verkkokauppamme käyttää kaikessa liikenteessä SSL-salausta ja kortimaksuissa kaikki tapahtuu PCI-standardin mukaisesti.

Onko tuotteissa suomenkieliset käyttöohjeet?

Emme voi taata, että mukana olisi käyttöohjeet suomeksi. Yleisesti ottaen useimpien seksilelujen kohdalla lienee melko selvää miten niitä on tarkoitus käyttää. Tuotteissa on tietenkin tarvittavat merkinnät ja useimpien mukana jonkin asteiset käyttöohjeet, mutta ne ovat lähes poikkeuksetta englanniksi. Joissain tapauksissa käyttöohjeita ei ole olenkaan.

Miksi tuotteessa ei ollut myynti/retail-pakkausta?

Pyrimme vähentämään ympäristön turhaa kuormitusta ostamalla tuotteet ilman turhia myynti-pakkauksia, silloin kun se on mahdollista. Tämä tarkoittaa, että toimitamme osan tuotteista oem-pakattuna, eli tehtaan muoveissa / tai muussa bulk-pakkauksessa. “Valitettavasti” kuitenkin 98% tuotteista on edelleen kauniisti retail-pakattuja. Kiva paketti on tietysti kiva juttu, mutta suuremmassa mittakaavassa tarkasteltuna tuotepakkaukset ovat valtava ympäristöä kuormittava tekijä.

Onko seksileluilla toimivuustakuu / takuu?

Mikäli saat viallisen tuotteen vaihdamme sen tietenkin veloituksetta toimivaan, eli seksileluilla ja muilla myymillämme tuotteilla on toimivuustakuu ja 30vrk palautusoikeus.

Myönnämme kaikille tuotteille myös oman 3kk takuun. Emme kuitenkaan vastaa valmistajan myöntämästä takuusta, ellei tuotteen kohdalla sivuillamme ole asiasta nimanomaisesti mainittu. Suurin osa tuotteista on sellaisia, etteivät ne käytännössä juuri voi vioittua ja toisaalta yleisesti esim. akut yms. kuluvat osat on lähes poikkeuksetta suljettu takuun ulkopuolelle. Tutustu takuuehtoihimme.

Korttimaksu ei onnistu, mitä voin tehdä?

Varmista, että olet antanut tietosi oikein. Mikäli maksu ei edelleenkään onnistu, voit koittaa toisella maksukortilla tai valita maksutavaksi tilisiirto/ennakkomaksu ja maksaa tilauksen verkkopankkisi kautta tilillemme.

Kuinka voin perua uutiskirjeen?

Jokaisen uutiskirjeen alalaidassa on peruutuslinkki, jota klikkaamalla voit perua uutiskirjeen. Puhelimitse tai asiakaspalvelumme kautta tulleita peruutuspyyntöjä ei käsitellä, sillä peruutuslinkin klikkaus on kaikista nopein ja yksinkertaisin tapa.

Haluan palauttaa tuotteen, miten toimin?

Tutustu palautussivuumme.

Kuinka kauan palautuksen maksaminen kestää?

Maksutavasta riippuen palautuksen käsittely ja maksaminen kestää yhdestä kahteen viikkoon.

Palautus maksetaan aina samalla tavoin kuin maksu on vastaanotettu. Esim. kortilla maksetut tilaukset hyvitetään takaisin kortille. Poikkaus tästä on kryptovaluutoilla maksetut tilaukset, jotka hyvitetään aina tilisiirtona asiakkaan tilille.

Voitteko myydä laskulla?

Toistaiseksi emme voi.

Miten voin maksaa anonyymisti / niin ettei tiliotteella näy viittauksia “seksikauppaan”?

Maksuissa ei näy viittauksia “seksikauppaan”, koska saajana on yrityksemme.

Täysin anonyymisti voit maksaa esim. kryptovaluutoilla, kuten Bitcoineilla.